Oferta este disponibila pe site-ul partenerului nostru.

Magazin de Incredere

Promotii si Reduceri de la magazine de Top.

Profita de Reduceri

Economiseste bani alegand sa cumperi mai ieftin.

Descriere pentru produsul Pachet Legea Atractiei. Set 3 carti

Pachetul contine urmatoarele carti : 1. Legea atractiei „Ce e in interior se manifesta si in exterior“ ne spun toti marii maestri spirituali. Cu alte cuvinte atragem situatiile persoanele lucrurile si experientele care reflecta ceea ce se petrece inlauntrul nostru. Virgile Stanislas Martin ne arata ca multe dintre gandurile obisnuite sunt rezultatul unei programari sau conditionari cristalizate in urma educatiei pe care o primim transpusa sub forma de convingeri limitative. In general este vorba despre presupuneri care ne determina sa avem o viziune asupra lumii in care domnesc teama rusinea vinovatia penuria ceea ce genereaza nevoia de a ne forta sa ne controlam viata pentru a ne incadra in norme. Cele 50 de exercitii practice nu sunt tehnici pentru obtinerea de bunuri materiale ci o invitatie de a trai in acord cu sinele nostru superior si de a atrage in viata noastra iubirea. 2. Jocul vie tii si cum sa-l joci  – cea mai cunoscuta carte despre succes din lume! Majoritatea oamenilor considera viata o lupta dar nu este o lupta ci un joc. Este un joc ce insa nu poate fi jucat fara cunoasterea legilor spirituale.  Florence Scovel Shinn este unul dintre cei mai populari profesori de predare a modalit atilor de succes. Cartile ei populare in toata lumea au schimbat vietile a milioane de oameni.   Jocul vie tii si cum sa-l joci  ne arata  ca ne putem bucura de lungi perioade de sanatate prosperitate si fericire. Autoarea ne impartaseste povesti adevarate din viata reala pentru a ilustra modul in care atitudinea si afirmatiile pozitive reusesc invariabil sa transforme orice persoana intr-un invingator capabil sa controleze circumstantele si sa elibereze abundenta prin cunoasterea legilor spirituale.   „Ca sa jucam cu succes jocul vietii trebuie sa ne antrenam imaginatia. O persoana cu o imaginatie antrenata pentru a vizualiza numai lucruri bune aduce in viata ei «orice dorinta dreapta a inimii sale» sanatate bogatie iubire prieteni perfecta exprimare a sinelui cele mai nobile idealuri.“ 3. Super Attractor Bestseller New York Times „Intr-un stil accesibil si elegant si apeland la exemple practice cartea de fata te indeamna sa fii autorul propriei povesti de viata si sa-ti exprimi dorintele cele mai profunde si visurile cele mai indraznete.“ Deepak Chopra Esti gata sa faci urmatorul pas pentru a trai in armonie cu Universul? Autoarea bestsellerului Detoxificarea spirituala iti va arata cum in acest manifest despre armonizarea vietii spirituale cu traiul de zi cu zi. Din paginile acestei carti vei invata: – cum sa te relaxezi avand incredere ca dorintele tale se vor implini – cum sa te convingi ca indrumarea spirituala iti este accesibila tot timpul – cum sa simti recunostinta in fiecare zi fiind martorul miracolelor care se intampla chiar in fata ta. Super Attractor este o calatorie in care iti vei aminti unde se afla adevarata ta putere. Te vei simti in siguranta sa lasi trecutul in urma si nu te vei mai teme de viitor. Vei accesa o sursa infinita de abundenta energie bucurie si stare de bine. Aceasta stare de bine va deveni starea ta obisnuita si vei ajunge sa o accepti ca pe un drept. Si cel mai important vei sti in mod intuitiv cum sa abordezi viata si sa aduci mai multa lumina in lumea care te inconjoara. Gabrielle Bernstein a scris bestsellerurile The Universe Has Your Back (1 besteseller New York Times) Miracles Now May Cause Miracles Add More Ing to Your Life si Spirit Junkie. A fost prezentata de Oprah in emisiunea SuperSoul Sunday ca reprezentand „urmatoarea generatie de lideri de opinie iar New York Times a numit-o „un nou model de urmat . Apare cu regularitate ca expert in Dr. Oz Show si a realizat impreuna cu Deepak Chopra meditatia ghidata cu cel mai mare numar de participanti inregistrata in Cartea Recordurilor Guiness.

Pachet Legea Atractiei. Set 3 carti

Aceasta promotie este oferita de catre magazinul : librex.ro

Pachet Legea Atractiei. Set 3 carti se poate comanda foarte usor. Tot ce trebuie sa faci este sa accesezi butonul „CUMPARA ACUM” si o sa fi redirectionat catre pagina vanzatorului. Comanda se face direct pe site-ul partenerului nostru librex.ro. Acesta va procesa si va face livrarea produsului dorit de catre dumneavoastra in cel mai scurt timp posibil.

Pachet Legea Atractiei. Set 3 carti este fabricat si vandut sub acest brand: Librex Publishing

Acest produs face parte din categoria: Dezvoltare personala si subcategoria Dezvoltare Personala si Motivationale

Acest produs Pachet Legea Atractiei. Set 3 carti este indentificat dupa acest cod: 44074

Partenerul nostru a pus la vanzare acest produs in data de : 2022-11-11 20:39:13 UTC

Principalele etichete: Dezvoltare personala / Dezvoltare Personala si Motivationale

Produsul Pachet Legea Atractiei. Set 3 carti este vandut de catre site-ul librex.ro.

Magazin online de vanzare de carti. Ofera cele mai noi titluri la cel mai bun pret.

Siteul nostru va pune dispozitie cele mai mari reduceri si promotii din categoria Dezvoltare personala si Dezvoltare Personala si Motivationale.

Avantajul principal este acela de a avea la un loc cele mai bune preturi si oferte la o gama larga de produse din categoria Dezvoltare personala.

Informatiile legate de pretul actual si disponibilitatea stocului se verifica direct pe site-ul partenerului nostru librex.ro.

8Expert Score
POPOV PETRICA
Calitate superioara.
  • Cartea are un pret foarte bun.

Specification: Pachet Legea Atractiei. Set 3 carti

Pachet Legea Atractiei. Set 3 carti
Pachet Legea Atractiei. Set 3 carti

Despre noi

Descoperiți o lume de cărți la preț redus cu promoțiile și ofertele noastre. De la bestselleruri la literatura clasică, avem câte ceva pentru fiecare cititor. Nu ratați aceste oferte exclusive - începeți să răsfoiți acum și economisiți la următoarea citire.

© 2024 ReduceriCarti.ro Reduceri de pret la sute de carti