Pachet Cele mai frumoase Povesti pentru Copii. Set 3 carti

7
SKU: 28657 Category: Tags: ,

Descriere pentru produsul Pachet Cele mai frumoase Povesti pentru Copii. Set 3 carti

Pachetul Cele mai frumoase Povesti pentru Copii contine urmatoarele titluri: 1. Cele mai frumoase povesti de Fratii Grimm / Cine nu a auzit de Alba ca Zapada Hansel si Gretel de Cenusareasa sau Muzicantii din Bremen? Povestile Fratilor Grimm fac parte din imaginarul colectiv si de-a lungul veacurilor au incantat generatii de copii au fost ecranizate sau transpuse pe muzica de balet. Volumul de fata insotit de ilustratii incantatoare reuneste cele mai frumoase povesti de Fratii Grimm care va poarta intr‑un univers fascinant in care se impletesc deopotriva visul magia si suspansul 2. Cele mai frumoase povesti de H.C.Andersen / Cine n-a auzit de povestile lui Hans Christian Andersen? Opera scriitorului danez face parte din imaginarul colectiv. Ea traverseaza epocile cu aceeasi prospetime dintotdeauna si emotioneaza toate generatiile pe copii si pe adulti deopotriva. Acest volum cu ilustratii fascinante publicat de editura Corint Junior include cele mai cunoscute povesti ale sale precum Mica sirena Fetita cu chibriturile Craiasa Zapezilor Soldatelul de plumb si multe altele. Depinde doar de voi sa intrati in aceasta lume fascinanta si captivanta unde se intalnesc visul magia emotia si suspansul. 3. Cele mai frumoase povesti de Wilhelm Hauff / Cu toate ca a avut o viata scurta Wilhelm Hauff (1802-1827) a ramas celebru pentru povestile sale. Volumul de fata imbogatit cu ilustratii incantatoare reuneste cele mai fermecatoare basme ale scriitorului german: Povestea Califului Barza Povestea lui Muc cel Mic Piticul Nas-Lung si Inima de piatra sunt doar cateva dintre ele. Toate aceste povesti cuceresc cititorii prin spiritul de aventura prin schimbarile neasteptate de destine printr-o inegalabila arta a povestirii precum si prin fantezia si umorul lui Wilhelm Hauff ramanand pana in zilele noastre veritabile comori. O carte de neuitat a copilariei!

Aceasta promotie este oferita de catre magazinul : librex.ro

Pachet Cele mai frumoase Povesti pentru Copii. Set 3 carti se poate comanda foarte usor. Tot ce trebuie sa faci este sa accesezi butonul „CUMPARA ACUM” si o sa fi redirectionat catre pagina vanzatorului. Comanda se face direct pe site-ul partenerului nostru librex.ro. Acesta va procesa si va face livrarea produsului dorit de catre dumneavoastra in cel mai scurt timp posibil.

Pachet Cele mai frumoase Povesti pentru Copii. Set 3 carti este fabricat si vandut sub acest brand: Librex Publishing

Acest produs face parte din categoria: Carti de povesti si subcategoria Copii

Acest produs Pachet Cele mai frumoase Povesti pentru Copii. Set 3 carti este indentificat dupa acest cod: 28657