Magazin de Incredere

Promotii si Reduceri de la magazine de Top.

Profita de Reduceri

Economiseste bani alegand sa cumperi mai ieftin.

SKU: 42745 Category: Tag:

Descriere pentru produsul Pachet Bestseller Fantasy. Set 3 carti

Pachetul contine urmatoarele carti: 1. Sase cocori stacojii / O printesa in exil un dragon metamorfic sase cocori fermecati si un blestem cumplit… Inspirat din basme si povesti asiatice acest roman fantasy plin de sensibilitate imaginat de autoarea seriei SANGE DE STELE este perfect pentru cei care au indragit Zestrea Orishei! Shiorianma singura printesa din Kiata are un secret. Prin vene ii curge magie care a fost interzisa in regatul sau. De obicei tanara se pricepe sa isi struneasca darul insa in dimineata logodnei sale Shiori isi pierde controlul. La inceput greseala ei pare pur si simplu noroc chior caci impiedica nunta pe care de altfel printesa nu si-a dorit-o niciodata. Amanuntul insa nu ii scapa Raikamei mama vitrega a lui Shiori. Vrajitoare la randul ei Raikama o alunga din regat pe tanara printesa iar pe fratii acesteia ii transforma in cocori. Mai mult decat atat o avertizeaza pe Shiori sa nu sufle niciun cuvant despre asta caci pentru fiecare sunet care ii va parasi buzele unul dintre fratii ei va muri. Fara bani fara voce si singura Shiori porneste in cautarea rudelor ei dar are surpriza sa descopere o conspiratie intunecata al carei scop este indepartarea de la tron a familiei sale. Tanara poate indrepta lucrurile dar pentru a face acest lucru trebuie sa aiba incredere intr-o pasare de hartie un dragon incredibil de ager si chiar si in tanarul cu care a luptat atat de mult sa nu se marite. In plus trebuie sa accepte magia la care a fost invatata toata viata sa renunte indiferent de pretul pe care il are de platit. Tesand laolalta elemente din povesti precum Lebedele ori Cenusareasa dar si din legende chinezesti Elizabeth Lim imagineaza un basm fantastic unic si fermecator care va ramane multa vreme in inimile cititorilor sai. „Un basm uluitor povestit intr-un mod care iti taie respiratia.” Stephanie Garber autoarea trilogiei CARAVAL „Sase cocori stacojii este un basm cuceritor pe care nu-l mai poti lasa din mana o poveste care iti da fiori si te incanta in acelasi timp. Lim este o scriitoare desavarsita!” Kerri Maniscalco autoarea seriei ANCHETELE LUI AUDREY ROSE  „Elizabeth Lim impleteste farmecul basmelor cu felul ei unic si creativ de a povesti. O eroina indarjita personaje secundare bine conturate si rasturnari de situatie incredibile. Toate acestea transforma romanul intr-o bijuterie stralucitoare.” Stacey Lee autoarea romanului THE DOWNSTAIRS GIRL „Sase cocori stacojii este un basm deopotriva coplesitor si intim.” Sarah Henning autoarea romanului Sea Witch „O versiune superba a unui basm de odinioara povestita cu fler si originalitate. O lectura obligatorie pentru iubitorii romanelor fantasy in care se regasesc elemente folclorice.” Juliet Marillier autoarea romanului Daughter of the Forest „Am iubit-o pe Shiori din momentul in care a sarit pe fereastra pentru a scapa de logodna adica primele scene ale romanului.” Kristin Cashore autoarea trilogiei CELE SAPTE REGATE 2. Lantul de Aur / Bestseller New York Times. O noua serie din universul Vanatorilor de Umbre. Lantul de aur de Cassandra Clare este primul volum din Seria Ultimele Ore. „Patrundeti in lumea vanatorilor de umbre! Pregatiti-va sa fiti fermecati!” ENTERTAINMENT WEEKLY Raul se ascunde la vedere iar dragostea taie mai adanc decat orice pumnal! Cordelia Carstairs este vanatoare de umbre o razboinica plina de curaj antrenata inca din frageda pruncie sa le vina de hac demonilor. Atunci cand tatal ii este acuzat de crima tanara si fratele ei pornesc spre Londra unde spera sa gaseasca ajutor printre membrii Enclavei impiedicand in acelasi timp ruinarea familiei. In timp ce mama Cordeliei nu doreste decat sa isi vada fiica maritata mai repede fata pare mai degraba hotarata sa devina eroina decat mireasa. Curand Cordelia ii reintalneste pe Lucie si James Herondale prietenii sai din copilarie si alaturi de ei paseste in lumea fastuoasa a balurilor si a reuniunilor cu vampiri varcolaci si sirene. In tot acest timp tanara trebuie sa-si tainuiasca dragostea pentru James care este indragostit de altcineva. Viata aparent linistita si dominata doar de intrigi sentimentale nu dureaza insa mult caci Londra este lovita de un numar neasteptat de mare de atacuri demonice. Creaturile care dau peste cap tihna Enclavei nu seamana cu nimic din ce au intalnit vanatorii de umbre pana acum: ataca in plina zi si imprastie pretutindeni o otrava mortala. Captiva in oras Cordelia si prietenii ei descopera ca propriile legaturi cu lumea intunericului le ofera puteri nebanuite si ii silesc sa ia decizii grele caci sa fii erou nu e chiar o joaca de copii. „Urmasii adolescenti ai familiilor Herondale Carstairs si Fairchild precum si alti nefilimi continua lupta cu demonii pe fundalul unor elegante baluri serate si picnicuri londoneze totul condimentat din plin cu intrigi romantice.” KIRKUS REVIEWS „Clare se intoarce cu o noua generatie de vanatori de umbre si reia teme precum dragostea prietenia si familia oferind o poveste captivanta care le va trezi nostalgii fanilor cu vechime si ii va cuceri pe cititorii care abia acum descopera acest univers.” BOOKLIST „O combinatie decadenta de legende despre vanatorii de umbre si povesti noi. Admiratorii infocatii ai acestei lumi fantastice vor avea ce sa savureze. Abia astept continuarea!” BOOKTOPIA.COM.AU  „Povestile Cassandrei Clare sunt intotdeauna captivante: pline de batalii prietenii care trec testul timpului si dragoste. Autoarea descrie o lume in care ne pierdem iar demonii sunt la tot pasul chiar daca nu ii vedem. Cititorul este atras intr-un taram in care vanatorii de umbre trebuie sa lupte alaturi de magicieni vampiri si varcolaci pentru a descoperi raspunsul de care au nevoie.” GLAMADELAIDE.COM.AU 3. Societatea Trandafirului. Seria Tinerele Elite Vol. 2 / Candva signorina Adelina Amouteru una dintre Tinerele Elite adolescentii care detin puteri uriase si neobisnuite parea sa aiba tot ce si-ar putea dori cineva: un tata un print care o iubea si un grup de prieteni uniti in Societatea Pumnalului care jurasera sa se apere unul pe altul chiar si cu pretul vietii. Numai ca si tatal si prietenii au tradat-o iar printul pe care il iubea a murit din vina ei. Asa ca Adelina si-a parasit tara si sub numele de Lupul cel Alb a alcatuit Societatea Trandafirului in care a adunat toate Tinerele Elite care au jurat sa lupte impotriva Axei Inchizitiei. Dar puterile Adelinei sunt alimentate de ura si spaima celor din jur iar eroinei noastre ii e din ce in ce mai greu sa nu se lase ea insasi mistuita de cele mai intunecate sentimente. Va reusi ea oare sa isi controleze nemasuratele forte si sa lupte de partea binelui? Sau va cadea prada urii?

Pachet Bestseller Fantasy. Set 3 carti

Aceasta promotie este oferita de catre magazinul : librex.ro

Pachet Bestseller Fantasy. Set 3 carti se poate comanda foarte usor. Tot ce trebuie sa faci este sa accesezi butonul „CUMPARA ACUM” si o sa fi redirectionat catre pagina vanzatorului. Comanda se face direct pe site-ul partenerului nostru librex.ro. Acesta va procesa si va face livrarea produsului dorit de catre dumneavoastra in cel mai scurt timp posibil.

Pachet Bestseller Fantasy. Set 3 carti este fabricat si vandut sub acest brand: Corint

Acest produs face parte din categoria: Recomandari Librex si subcategoria Recomandari Librex

Acest produs Pachet Bestseller Fantasy. Set 3 carti este indentificat dupa acest cod: 42745

Partenerul nostru a pus la vanzare acest produs in data de : 2022-07-26 04:28:50 UTC

Principalele etichete: Recomandari Librex / Recomandari Librex

Produsul Pachet Bestseller Fantasy. Set 3 carti este vandut de catre site-ul librex.ro.

Magazin online de vanzare de carti. Ofera cele mai noi titluri la cel mai bun pret.

Siteul nostru va pune dispozitie cele mai mari reduceri si promotii din categoria Recomandari Librex si Recomandari Librex.

Avantajul principal este acela de a avea la un loc cele mai bune preturi si oferte la o gama larga de produse din categoria Recomandari Librex.

Informatiile legate de pretul actual si disponibilitatea stocului se verifica direct pe site-ul partenerului nostru librex.ro.

9Expert Score
GOICEANU CRISTIAN
Mult mai ieft aici decat pe alte site-uri.
  • Arata bine.

Specification: Pachet Bestseller Fantasy. Set 3 carti

Pachet Bestseller Fantasy. Set 3 carti
Pachet Bestseller Fantasy. Set 3 carti

Despre noi

Descoperiți o lume de cărți la preț redus cu promoțiile și ofertele noastre. De la bestselleruri la literatura clasică, avem câte ceva pentru fiecare cititor. Nu ratați aceste oferte exclusive - începeți să răsfoiți acum și economisiți la următoarea citire.

© 2024 ReduceriCarti.ro Reduceri de pret la sute de carti