Magazin de Incredere

Promotii si Reduceri de la magazine de Top.

Profita de Reduceri

Economiseste bani alegand sa cumperi mai ieftin.

SKU: 28015 Category: Tags: ,

Descriere pentru produsul Pachet Bestseller Eroscop. Set 6 carti

Pachetul Bestseller Eroscop. Set 6 carti contine urmatoarele titluri: 1. Frumosul seducator o noua carte de Christina Lauren autoarea celebrei serii Beautiful Bastard! „Un amestec incantator de romance si comedie.’ – The New York Times Book Review. Cartea a aparut la   editura Trei . Descrierea cartii  Frumosul seducator O fata independenta care are nevoie de o vacanta. Un barbat impovarat de responsabilitati. O vacanta in care orice este posibil. Si o gramada de vin. Dupa ce-si surprinde iubitul cu alta femeie Pippa Bay Cox pleaca in State cu un grup de prieteni pentru un tur al berariilor si podgoriilor. Jensen Berg­strom face de obicei fata deceptiilor sentimentale cufundandu-se in munca dar ajunge sa mearga si el in excursie. Insa afla ca va veni si fata ciudata pe care o cunoscuse in avion s-ar putea sa fie prea mult pentru el… sau s-ar putea sa-i schimbe viata.   2. Indecent /  Nu amesteca niciodata serviciul cu placerile… Doua greseli nu se anuleaza una pe alta. Dar uneori situatia devine de doua ori mai distractiva. „Cu rasetele lacrimile si momentele ei sexy asa de fierbinti ca ai nevoie de un evantai Indecent dezva­luie profunzimea lui Vi Keeland si clar te face sa vrei sa petreci mai mult timp cu acest cuplu adorabil si foarte dinamic.“ –  Harlequin Junkie Carti  scrise de Vi Keeland sunt:  Seful   Egomaniac  Bilete inveninate   Ticalos la patru ace  Mister Moneybags „A fost o surpriza imensa. Razi in hohote plangi lesini! (…) O carte superba si pe dinafara si pe dinauntru!“ – AC Book Blog Data afara din cauza comportamentului indecent. Noua ani. Noua ani in care ma spetisem pen­tru una dintre cele mai mari companii din America. Si totul se termina din cauza unei filmari facute in vacanta – o filmare privata facuta in timpul meu liber. Ofticata i-am scris megamiliardarului de director si i-am spus ce cred eu despre com­pania lui. Nu credeam ca o sa ajung sa cores­pondez cu bogatanul ala. Pana la urma si-a dat seama ca mi se facuse o nedreptate si am fost reangajata. Si nu era singurul lucru pe care voia sa-l faca pentru mine. Dar nu eram dispusa sa ma incurc cu seful sefului sefului meu. Ar fi fost foarte gresit chiar indecent. Cam ca filmarea care ma bagase in belea. „Incantatoare nerusinarea juca­usa zeflemeaua vioaie si evolu­tia agreabila a flirtului amuzant in ceva mult mai complex sobru si minunat!“ – Bookgasms Book Blog „Vi Keeland te duce intr-un periplu emotional dramatic din care nu te poti desprinde.“ – Musings of the Modern Belle   3. 44 de capitole despre 4 barbati –  CARTEA CARE A STAT LA BAZA SERIALULUI NETFLIX SEX / LIFE.   Jurnalul secret al unei femei ii schimba complet casnicia in acest memoir amuzant si indraznet. Consilierii scolari n-ar trebui sa scrie carti despre sex. Chestia asta ar fi considerata imorala si ofensatoare. Din fericire pentru tine moralitatea n-a fost niciodata punctul meu forte. Dupa ce ani in sir am incercat sa-mi condimentez viata sexuala in cele din urma am renuntat si am inceput sa tin un jurnal. Poate ca sotul meu superb rece priceput la calcule pur si simplu nu era capabil de genul de pasiune la care visam eu. In definitiv toti fostii mei iubiti – un artist de tatuaje devenit combatant in Marina Statelor Unite un rocker punk cu fata de copil un basist heavy metal – erau cu totii la fel de plini de testosteron ca eroii din romanele mele de dragoste preferate. Daca nu mai puteam avea parte din nou de genul ala de pasiune in viata adevarata macar puteam scrie despre asta.   4. Clar de luna pe strada Nightingale / „Extrem de senzual… De neratat.  USA Today Logan si-a petrecut doi ani din viata platind pentru greselile pe care le-a facut. Acum e gata pentru un nou inceput. Are un apartament superb o slujba care-i place si nenumarate femei care sa-l faca sa uite trecutul. Si o cucerire care-l innebuneste…  Grace a scapat de familia ei dominatoare mutandu-se in alt oras. Noua sa viata menita sa-i implineasca nevoile e aproape perfecta. Mai trebuie doar sa-l gaseasca pe Domnul Potrivit — sau cel putin sa reuseasca sa-l ignore pe vecinul ei Logan — un barbat seducator dar foarte insistent…  E hotarata sa se tina departe de el cand un eveniment neasteptat il transforma pe cuceritorul nestapanit in barbatul puternic si stabil pe care Grace il cauta. Si tocmai cand e pe cale sa cedeze farmecelor lui propriul ei trecut tulburat ameninta sa arunce in aer tot ce au reusit sa construiasca… „Seria Pe strada Dublin bate toate recordurile.ˮ – Dear Author „Young este o autoare pe care trebuie sa o citesti!ˮ – Fresh Fiction „Minunat scris te tine in priza de la prima la ultima pagina.ˮ – Under the Covers „Te va fermeca… O poveste de dragoste de neuitat.ˮ – RT Book Reviews „Vocea Samanthei Young este inconfundabila.ˮ – Fiction Vixen Dupa ce a absolvit in 2009 Universitatea din Edinburgh unde a studiat istorie antica si medievala Samantha Young s-a dedicat scrisului. Cartile sale acopera mai multe genuri: romance paranormal fantasy urban si subiecte contemporane. La Editura Trei de aceeasi autoare au aparut Pe strada Dublin Pe strada Londra Pe strada Jamaica Pe strada India si Ecouri din strada Scotia. Pentru romanul Pe strada Dublin Samantha Young a fost nominalizata in 2012 la Goodreads Choice Award for Best Author and Best Romance iar pentru romanul Pe strada Jamaica a fost nominalizata la Goodreads Choice Award for Best Romance 2014.   5.  Inelul cu diamant o noua carte de  Lauren Blakely autoarea cartii  Mister O aparuta la editura Trei. Nu e vorba doar despre balansul provocat de valurile oceanului doamnelor. Clar conteaza si MARIMEA vasului. Iar eu am cilindrii incinsi. De fapt am TOT ce trebuie: infatisare inteligenta avere si… sunt foarte dotat. Ai putea crede ca sunt un ticalos. Asa par nu? Fierbinte ca pacatul dumnezeieste de bogat diabolic de destept si rezistent ca un armasar. Dar stii ceva? Nu mi-ai auzit povestea. Sigur as putea fi un playboy asa cum spun tabloidele despre mine. Dar sunt un playboy care e in acelasi timp un tip grozav. De asta sunt unic. Problema este ca tata vrea sa ma cumintesc putin. Cu investitori care vor sa-i cumpere magazinul de bijuterii de pe Fifth Avenue are nevoie sa-mi tin hainele pe mine si mai mult sa fiu baiat de comitet. Bine. Pot sa fac asta pentru tata. De fapt lui trebuie sa-i multumesc pentru bijuteriile de familie. Asa ca o rog pe prietena mea cea mai buna care imi e si partenera de afaceri sa joace rolul logodnicei pentru o vreme. Charlotte e de acord pentru ca are motivele ei sa accepte sa poarte inelul cu diamant.  Foarte repede teatrul pe care il jucam in public se muta in dormitor unde ea nu mai poate simula tipetele provocate de orgasmele pe care i le daruiesc. Si nici eu nu pot sa ma prefac ca nu simt nimic pentru ea. In ce naiba m-am bagat cu inelul asta de logodna?   6. Ecouri din strada Scotia  – de Samantha Young – Bestseller New York Times si USA Today De la autoarea celebrei serii Pe strada Dublin /  A terminat o cu baietii rai dar el e atat de bun… Shannon MacLeod a ales intotdeauna genul gresit de barbat. Dupa ce a trecut dintr-o relatie toxica in alta si a jurat sa stea departe de barbati — mai ales de cei din soiul baiat rau . Cole Walker este exact genul de tip pe care Shannon vrea sa-l evite — superb tatuat fermecator si arogant. Dar exteriorul lui dur ascunde un om bun care-si doreste sa-si gaseasca aleasa. Cole este hotarat s-o scoata pe Shannon din singuratatea ei si sa-i cucereasca inima. Cand Shannon isi deschide sufletul in fata lui Cole cel stabil si devotat pasiunea dintre ei se aprinde fulgerator. Trecutul ei insa o bantuie necontenit iar temerile pe care le are ameninta sa-i desparta pe vecie.

Pachet Bestseller Eroscop. Set 6 carti

Aceasta promotie este oferita de catre magazinul : librex.ro

Pachet Bestseller Eroscop. Set 6 carti se poate comanda foarte usor. Tot ce trebuie sa faci este sa accesezi butonul „CUMPARA ACUM” si o sa fi redirectionat catre pagina vanzatorului. Comanda se face direct pe site-ul partenerului nostru librex.ro. Acesta va procesa si va face livrarea produsului dorit de catre dumneavoastra in cel mai scurt timp posibil.

Pachet Bestseller Eroscop. Set 6 carti este fabricat si vandut sub acest brand: Trei

Acest produs face parte din categoria: Fictiune si subcategoria Beletristica

Acest produs Pachet Bestseller Eroscop. Set 6 carti este indentificat dupa acest cod: 28015

Partenerul nostru a pus la vanzare acest produs in data de : 2021-11-01 23:08:11 UTC

Principalele etichete: Fictiune / Beletristica

Produsul Pachet Bestseller Eroscop. Set 6 carti este vandut de catre site-ul librex.ro.

Magazin online de vanzare de carti. Ofera cele mai noi titluri la cel mai bun pret.

Siteul nostru va pune dispozitie cele mai mari reduceri si promotii din categoria Fictiune si Beletristica.

Avantajul principal este acela de a avea la un loc cele mai bune preturi si oferte la o gama larga de produse din categoria Fictiune.

Informatiile legate de pretul actual si disponibilitatea stocului se verifica direct pe site-ul partenerului nostru librex.ro.

10Expert Score
Chiara
Multumit.
  • Super oferta, multumesc mult pentru aceasta.

Specification: Pachet Bestseller Eroscop. Set 6 carti

Pachet Bestseller Eroscop. Set 6 carti
Pachet Bestseller Eroscop. Set 6 carti

Despre noi

Descoperiți o lume de cărți la preț redus cu promoțiile și ofertele noastre. De la bestselleruri la literatura clasică, avem câte ceva pentru fiecare cititor. Nu ratați aceste oferte exclusive - începeți să răsfoiți acum și economisiți la următoarea citire.

© 2024 ReduceriCarti.ro Reduceri de pret la sute de carti