Magazin de Incredere

Promotii si Reduceri de la magazine de Top.

Profita de Reduceri

Economiseste bani alegand sa cumperi mai ieftin.

SKU: 72141 Category: Tag:

Descriere pentru produsul Aminteste-ti cine esti cu adevarat + Ziua in care m-am iubit cu adevarat + Traieste autentic

Aminteste-ti cine esti cu adevaratZiua in care m-am iubit cu adevarat a ajuns la inima a peste 200.000 de cititori datorita vulnerabilitatii si sinceritatii cu care s-a deschis autoarea fata de ei. Aceasta carte nu face exceptie Andreea Savulescu sculptand in continuare in hartie cu bucati din sufletul ei fragil de om si aparandu-se cu scutul expertizei in psihologie.Aminteste-ti cine esti cu adevarat dincolo de ranile trecutului O carte ca o radiografie a unei vieti cu traume si rani ale trecutului disecate minutios si analizate cu atentie cu scopul de a le coase cu iubire si de a le pansa cu compasiune. Un proces dureros dar terapeutic atat pentru autoare cat si pentru tine ca cititor.Ai ocazia de a te observa si de a te oglindi in povestea autoarei de a constientiza propriile mecanisme de autosabotare comportamente inconstiente care au ca radacina durerea pentru ca la final sa ajungi sa plantezi seminte noi intentii pozitive si sa te cresti in acord cu nevoile tale. Ca sa poti trai iubi si simti ca esti iubit ca sa ai acest sens e nevoie sa dai jos straturile care te acopera si sa te intorci la esenta ta. La cine esti tu cu adevarat dincolo de traume. – psih. Andreea SavulescuRecenzii la cartea anterioaraZiua in care m-am iubit cu adevarat O carte scrisa cu foarte multa sinceritate si emotie. Ne indeamna sa privim mai mult catre interiorul nostru si sa ne acceptam cu toate imperfectiunile si greselile noastre. – Andreea Cristina Este o carte care te pune fata in fata cu tine te face sa meditezi si sa analizezi in detaliu totul. Iar la final ajungi sa intelegi cat este de important sa alegi sa fii fericita si sa te simti iubita in fiecare zi mai intai de propria persoana si apoi de catre altii. – Alexandra Coica O carte care doare… fiecare capitol are ceva asemanator cu viata cititorului. Cartea a trezit o groaza de sentimente resentimente si clarificari. Capitolele sunt scurte dar contin atatea emotii ca daca te confrunti cu sentimente si trairi asemanator devine destul de greu de citit. Am avut nevoie de pauze lungi sa analizez sa prelucrez si sa trec peste toate sentimentele create de carte. – NoemiZiua in care m-am iubit cu adevaratAndreea Savulescu este psihoterapeut de meserie si desi si-a dedicat toata viata incercand sa-i inteleaga pe oameni sa-i multumeasca si sa scoata la suprafata lumina din ei ea s-a simtit intotdeauna neiubita nevazuta nedorita. Ziua in care m-am iubit cu adevarat este a doua carte a ei dupa Traieste autentic pe care a scris-o in primul rand pentru ea insasi pentru a se vindeca de traumele si de ranile trecutului dar si pentru cititori care pot gasi in ea chei de gandire si de analiza a propriilor dureri. Invata alaturi de Andreea sa te iubesti tu in primul rand sa te pui pe primul loc in viata ta sa faci pace cu trecutul intr-un mod vindecator si asumat nu prin negare si sa iei ce e mai bun de la viata eliberandu-te de poverile care-ti apasa pe suflet constient sau inconstient. Am invaţat ca nu este nimic mai presus de mine in viaţa asta decat sunt eu si ca oricata durere imi aduce procesul de descoperire el merita tot efortul pentru ca ma metamorfozeaza ma transforma din larva in fluture unul cu aripi colorate pregatite de zbor. Am invaţat ca e important sa ma cunosc pe mine ca sa stiu ce nevoi am si sa mi le hranesc eu insami altfel ma agaţ de oameni care nu ma pot cara in spate pentru ca ei nu pot cara nici sacii lor si ca daca ma las pe alţii risc sa cad sa ma lovesc mai rau. Am invaţat ca nu e suficient sa aud ca e important sa si ascult ceea ce imi zic cei din jur si ca daca omul imi spune ca nu vrea relaţie nu are rost sa ma zbat eu sa il repar sa il fac sa ma doreasca sa ma iubeasca sa ma vrea ci trebuie sa invaţ sa las lucrurile asa cum sunt sa nu forţez sa ma doresc eu. Traieste autentic – Lectii de fericire de la un psihoterapeut este o carte care explica intr-o maniera prietenoasa si deschisa ce este cu adevarat fericirea si cum sa depasesti obstacolele mentale care te impiedica sa o traiesti. Mai mult decat atat iti ofera instrumentele necesare pentru a te reconecta cu sinele tau autentic pentru a descoperi cine esti cu adevarat si a deveni autorul povestii tale de viata!Nu iti vinde promisiuni si nici retete miraculoase! Dar te ajuta sa constientizezi fiecare aspect al vietii tale sa accepti ce nu poti schimba sa nu iti mai reprimi emotiile si sa iti asumi responsabilitatea pentru propria fericire. Psihoterapeut Andreea Savulescu te provoaca prin intermediul acestei carti sa treci de la simpla incercare de a supravietui la a trai cu intensitate! Esti pregatit

Aceasta promotie este oferita de catre magazinul : bookzone.ro

Aminteste-ti cine esti cu adevarat + Ziua in care m-am iubit cu adevarat + Traieste autentic se poate comanda foarte usor. Tot ce trebuie sa faci este sa accesezi butonul „CUMPARA ACUM” si o sa fi redirectionat catre pagina vanzatorului. Comanda se face direct pe site-ul partenerului nostru bookzone.ro. Acesta va procesa si va face livrarea produsului dorit de catre dumneavoastra in cel mai scurt timp posibil.

Aminteste-ti cine esti cu adevarat + Ziua in care m-am iubit cu adevarat + Traieste autentic este fabricat si vandut sub acest brand: Bookzone

Acest produs face parte din categoria: Carti si subcategoria Carti

Acest produs Aminteste-ti cine esti cu adevarat + Ziua in care m-am iubit cu adevarat + Traieste autentic este indentificat dupa acest cod: 72141

Partenerul nostru a pus la vanzare acest produs in data de : 2022-07-28 02:11:41 UTC

Principalele etichete: Carti / Carti

Produsul Aminteste-ti cine esti cu adevarat + Ziua in care m-am iubit cu adevarat + Traieste autentic este vandut de catre site-ul bookzone.ro.

Condusi de convingerea ca fiecare copil are dreptul la o educatie de calitate, realizam la standarde europene materiale didactice functionale si inovative. Acestea sunt adaptate programelor scolare in vigoare si concepute cu scopul de a pune bazele unei educatii performante pentru viitor.

Siteul nostru va pune dispozitie cele mai mari reduceri si promotii din categoria Carti si Carti.

Avantajul principal este acela de a avea la un loc cele mai bune preturi si oferte la o gama larga de produse din categoria Carti.

Informatiile legate de pretul actual si disponibilitatea stocului se verifica direct pe site-ul partenerului nostru bookzone.ro.

10Expert Score
Sofia
Incantat de acest produs.
  • Sunt multumimt de acest produs.

Specification: Aminteste-ti cine esti cu adevarat + Ziua in care m-am iubit cu adevarat + Traieste autentic

Despre noi

Descoperiți o lume de cărți la preț redus cu promoțiile și ofertele noastre. De la bestselleruri la literatura clasică, avem câte ceva pentru fiecare cititor. Nu ratați aceste oferte exclusive - începeți să răsfoiți acum și economisiți la următoarea citire.

© 2024 ReduceriCarti.ro Reduceri de pret la sute de carti